Личный кабинет
Почта/Логин:

Ваш пароль:

Введите число с картинки
Проверочный код
Регистрация
Восстановить пароль
Наш опрос
Я передаю показания

С регистрацией через сайт
Без регистрации через сайт
По телефону
SMS сообщением
Не передаю



Результаты
Другие опросы

Ответов 7786
x
Главная>Информация>ВИМОГИ (щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення)

ВИМОГИ (щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення)


Послуги

Кількісні і якісні показники

Відхилення показників

Допустимий строк відхилення показників

Зменшення плати за надані послуги у разі перевищення строку відхилення їх показників

Розрахункова одиниця

за наявності засобів обліку

за відсутності засобів обліку

Централізоване постачання холодної води

безперебійне або за затвердженим режимом надання послуг протягом року

перерви у постачанні холодної води або порушення режиму надання холодної води

не більш як 6 год. на добу при цілодобовому водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу надання води за затвердженим режимом (не більше двох разів на місяць)

на 3,3 відсотка місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення

за показаннями засобів обліку

з одного мешканця за місяць

Централізоване постачання холодної води

склад і властивості води згідно з нормативами, встановленими органами Держспоживстандарту

відхилення складу і властивостей води від установлених або погоджених нормативів

не допускається (або згідно з абзацом першим пункту 7 Правил)

на 20 відсотків за весь строк відхилення якості води від ГОСТу 2874-82 "Вода питьевая. Гигиенические требования и контроль за качеством", вимог санітарного законодавства та від дозволів Держспоживстандарту

за показаннями засобів обліку та результатами лабораторного контролю

з одного мешканця за місяць

Централізоване постачання гарячої води

безперебійне або за затвердженим режимом

перерви у постачанні гарячої води або порушення його режиму

не більш як 6 год. на добу при безперебійному водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу постачання води за затвердженим режимом (не більше двох разів на місяць)

на 3,3 відсотка місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення

за показаннями засобів обліку

- " -

Централізоване постачання гарячої води

забезпечення нормативної температури гарячої води у точці розбору не менш як 50° C та не більш як 75° C

фактична температура гарячої води у точці розбору не відповідає нормативам

не більш як 2 хв. після відкриття водорозбірного крану

при температурі гарячої води: понад 50° C - плата справляється згідно з установленим тарифом; 45 - 49° C - плата зменшується на 10 відсотків за весь строк відхилення; 40 - 44° C - плата зменшується на 30 відсотків за весь строк відхилення; нижче 40° C - плата не справляється за весь строк відхилення

за показаннями засобів обліку

з одного мешканця за місяць

- " -

склад і властивості гарячої води відповідають нормативам, встановленим органами Держспоживстандарту

відхилення складу і властивостей води від установлених нормативів

не допускається (або згідно з абзацом першим пункту 7 Правил)

на 10 відсотків за весь строк відхилення якості води від ГОСТу 2874-82 "Вода питьевая. Гигиенические требования и контроль за качеством", вимог санітарного законодавства та від дозволів Держспоживстандарту

за показаннями засобів обліку та результатами лабораторного контролю

з одного мешканця за місяць

Водовідведення

безперебійне водовідведення протягом року

перерви у водовідведенні

один день на місяць (з 6 до 24 год.)

на 3,3 відсотка місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення

за показаннями засобів обліку

з одного мешканця за місяць

Централізоване опалення

своєчасний початок і закінчення опалювального сезону (три доби із середньодобовою температурою 8° C)

прострочення початку або дострокове закінчення опалювального сезону

одна доба від строку, встановленого міськдержадміністрацією або органом місцевого самоврядування

на 3,3 відсотка місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення

- " -

за 1 кв. метр (куб. метр об'єму) загальної площі квартири (будинку садибного типу)

безперебійне теплопостачання протягом усього опалювального сезону

перерви у теплопостачанні

12 год. на добу (один раз на місяць)

на 3,3 відсотка місячної плати за кожний день перевищення допустимого строку відхилення

- " -

- " -

Централізоване опалення

температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) відповідає діючим нормам і правилам (18° C, у наріжних кімнатах - 20° C)

фактична температура в приміщеннях нижча нормативної

12 год. на добу (один раз на місяць)

на 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18° C до 12° C у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах - від 20° C до 14° C) плати за період відхилення (протягом усього строку відхилення);

при температурі в житлових приміщеннях нижче 12° C (у наріжних кімнатах - нижче 14° C) плата за централізоване опалення не справляється. При двоставкових тарифах перерахунку за ненадані чи неякісно надані послуги справляється лише плата за фактично спожитий об'єм теплової енергії (умовно-змінна частина тарифу) 

за показаннями засобів обліку

за 1 кв. метр (куб. метр об'єму) загальної площі квартири (будинку садибного типу)

Централізоване опалення, постачання холодної та гарячої води, водовідведення

своєчасне усунення витікання води із санітарно-технічних трубопроводів

заливання приміщень водою

припинення витікання - терміново, усунення причини витікання води - протягом доби

на 2 відсотки за кожну добу (але не більш як на 50 відсотків місячної плати)

 

 

своєчасне усунення несправностей і витікання води із запірної та водорозбірної арматури, приладів опалення

витікання холодної та гарячої води

- " -

на 1 відсоток за кожну добу (але не більш як на 25 відсотків місячної плати)

 

 




ВИМОГИ (щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення)
Эта информация опубликованна 26-01-2011 и прочитанна 3356 раз.


Назад